CEO/B2B Networ-King

Jak se připravit na Networ-King

Nejdůležitější věc: prosím vyplňte formulář do 20. 3. Klikněte zde – (vyplňte formulář)

Termín: 26. 3., K+K Central, Hybernská 10
Začátek akce: 14:00 (začíná program)
Příchod: mezi 13:30–13:50
Jídlo: bude formou bufetu od 17:00 do 17:50
Konec akce: 20:00

Program:

  • Představení do minuty
  • 2–3 krátké 10minutové prezentace
  • Speed Meeting – 20 krátkých schůzek
  • Aukce kontaktů
  • Domlouvání schůzek a předávání kontaktů

Cíl Networ-Kingu:

Pro efektivní účast na Networ-Kingu je klíčová kvalitní příprava. Nejprve si ujasněte, co chcete na akci získat. Může to být například navázání kontaktu s potenciálními klienty, hledání dodavatelů, partnerů nebo třeba inspirace. Je důležité mít jasně stanovený cíl, který si můžete zapsat do mobilu. Když víte, co chcete, zvyšujete šanci, že toho dosáhnete.

Připravte si představení do 60 vteřin:

Zde je praktická ukázka, jak si představení připravit.
Klikněte zde(představení do minuty)

Speed meeting 1:1

Cílem je zjistit, zda si lidsky sednete a zda existuje společný byznysový zájem. Nemusí se jednat pouze o klienta, ale také o synergie, doporučení, radu nebo výměnu zkušeností.

Příklad časového rozvržení:
Celková délka: 3:30 min

  • 1:45 min – vy
  • 1:45 min – druhá strana

Sedněte si ke stolu, kde budete vy a druhá strana. Najděte si jméno účastníka v sešitu a pracujte s poznámkami.


Základem je projevit upřímný zájem a aktivně naslouchat – nikdy nevíte, s kým vás druhá strana může propojit nebo doporučit. Ptejte se na to, co vás upřímně zajímá.

Na konci schůzky si jen řeknete, zda si chcete následně zavolat nebo si domluvit osobní schůzku.

Aukce kontaktů

Zde vám lidé mohou předat doporučení a kontakty, které jsou pro vás zajímavé, nebo projevit zájem o vaše služby.

Je to záměrně zařazeno na konec, kdy jste se již měli možnost lépe poznat, vnímat atmosféru a vznikla mezi vámi základní důvěra.

Postavíte se a během 20 vteřin řeknete, co poptáváte nebo jakou speciální nabídku účastníkům dáváte. Koho to zaujme, může vám předat doporučení nebo se rovnou přihlásit.

Předání doporučení je dobrovolné.

Vyplňte formulář do 20. 3.

Obrovskou výhodou je, že některé informace budeme mít přímo ve speciálním sešitu na akci, takže lidé budou vědět, co je pro vás důležité, a mohou vám snadněji pomoci. Důležité informace vám pošlu e‑mailem tabulce, abyste je měli pěkně přehledně, jak v e‑mailu, tak v příručce, která vám zůstává.

Klikněte zde(vyplňte formulář)

 

Doporučení hosta: (můžete doporučit do 23.3)

Na akci můžete stále doporučit hosta. V případě účasti máte slevu 2000 Kč. Podmínkou je, že na akci ještě nebyl a já ho schválím. Toto je seznam profesí, které v tuto chvíli na akci vůbec nejsou zastoupeny:

Úklidová firma, call centrum, daňový poradce, reality, dotace, doprava, kybernetická bezpečnost, CSR, HR, recruitment, psycholog, terapeut, výrobní forma, farmacie, operátoři, tepelné čerpadla, fotovoltaiky, B2B portály, architekt, designér, komunikační expert, fashion

Klikněte zde – (všechny profese)

Otázky a odpovědi:

Co si vzít na sebe?
Dress code není předepsán. Vezměte si něco, v čem se cítíte pohodlně a co zároveň reprezentuje váš byznys.

Jak to bude s jídlem a pitím?
Jídlo bude k dispozici po třech hodinách akce formou bufetu. Voda a káva budou k dispozici během celé akce. Na akci se alkohol nepodává.

Jsou potřeba vizitky?
Nejsou – všechny kontakty obdržíte v elektronické formě.

Kolik lidí chodí na akci?
Garantujeme 20 lidí, maximálně 45.

Potkám se při speed meetingu se všemi?

Časově to bohužel nevychází, ale potkáte se minimálně s 20 lidmi.

Je možné akci stornovat?
V tuto chvíli to není možné. Můžete za sebe poslat náhradu.

 

 

Pokud vám není něco jasné nebo se chcete na cokoliv zeptat, napište mi nebo zavolejte a rád vám pomůžu. Moje číslo 730577668